دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام زندگی کو
دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 3

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 66
:: باردید دیروز : 5
:: بازدید هفته : 71
:: بازدید ماه : 6367
:: بازدید سال : 37807
:: بازدید کلی : 1663707
دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام زندگی کو

 دیوارپوش های پلی استایرن بخور: طرح اصلی و تخت

دیوارپوش های پلی استایرن بخور با توجه به اصول ساخت و تولید در کلیدهای محل اتصال دو دیوارپوش، ضمن تسهیل در نصب و سرعت اجرا، با وجود ترکیب منحصر به فرد پلی استایرن و هوا بین لایه ها، خاصیت ضد آب بودن سطح را حفظ می کنند. انتقال حرارت و درصد بالایی از انرژی صوتی را کاهش می دهد. از دیگر مزایای این محصول می توان به وزن سبک، مقاومت خوب در برابر ضربه های ناگهانی و موضعی، انعطاف پذیری بالا، شستشوی آسان، خاصیت آنتی باکتریال و ضد نفوذ حشرات اشاره کرد و می توان از آن در مراحل اولیه پس از سفت شدن ساختمان استفاده کرد.

یکی از مهمترین محدودیت های نصب دیوارپوش ام دی اف استفاده از آن در محیط های مرطوب است که باعث کاهش عمر مفید پوشش می شود. دیوارپوش های جدید پلی استایرن جامد با ظاهری مشابه ام دی اف، اما بر پایه پلی استایرن و پی وی سی (PVC) بهترین گزینه برای جایگزینی محصولات ام دی اف در محیط های مرطوب می باشد.

دیوارپوش های پلی استایرن با ضخامت 8 میلی متر و در عرض های 10، 20 و 30 سانتی متر و طول هر شاخه 280 سانتی متر تولید می شوند و با امکان ایجاد طرح های متنوع و همگن، ایده های شما را در طرح پیاده می کنند. دکوراسیون منزل و محل کار خود را به بهترین شکل ممکن.

 قیمت دیوارپوش با بهترین پشتیبانی از آذران پلاستیک

 

مزایای استفاده از دیوارکوب پلی استایرن بخور:

 

 

ماربل شیت | قیمت ماربل شیت | خرید ماربل شیت - مدرن مدرن
ورق ماربل شیت نسل جدید دیوارپوش است، این متریال دقیقا شبیه سنگ طبیعی است و از نظر ظاهری با سنگ خاص تفاوتی ندارد، اما از pvc ساخته شده است که در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد.

ورق ماربل شیت چیست؟
اول از همه به معنای انگلیسی این کلمه می رسیم که به معنای سنگ مرمر است و به ظرافت ورق نامیده می شود.

اجزای ماربل شیت
ورق مرمریت در واقع از 70% پی وی سی و 30% پودر سنگ ساخته شده و دارای استحکام بسیار بالایی بوده و ضخامت آن 4 میلی متر و طول و عرض آن 280 در 122 سانتی متر می باشد.

نحوه ورود ورق مرمر به صنعت دکوراسیون
استفاده از سنگ های طرح دار در صنعت دکوراسیون داخلی علاوه بر اینکه تجمل و جذابیت به محیط می بخشد، همواره یکی از پرکاربردترین متریال ها در این صنعت بوده 

     

با توجه به قیمت بالای سنگ طبیعی، مهندسان و سازندگان اقداماتی را انجام داده اند تا آن را از نظر ظاهری بسیار شبیه به سنگ طبیعی کنند، اما از نظر ساختار و وزن کاملاً با سگ های طبیعی متفاوت است.

از آنجایی که سنگ طبیعی در ذات این ماده سال ها طول می کشد تا شکل بگیرد و در استخراج و تبدیل آن به سنگ قابل استفاده، مراحل طولانی و سختی وجود دارد که به طور طبیعی قیمت را به شدت بالا می برد.

ماربل شیت تولید می شود که تمامی محدودیت ها را برطرف می کند و به راحتی در کارخانه ساخته می شود.این محصول ارزشمند در هر فضایی مورد استفاده قرار می گیرد.

نحوه ورود ماربل شیت به صنعت دکوراسیون

 

  • عملکرد ورق سنگ مرمر
  • خواص ضد باکتریایی ورق مرمر آن را برای همه محیط ها مناسب می کند
  • قابل شستشو با مواد شوینده
  • خرید ماربل شیت
  • امکان نصب آن بر روی کلیه سطوح دیواری صاف و نامنظم.
  • مقاومت در برابر ضربه آن هر محیطی را قابل استفاده می کند.
  • ضد خش
  • تولید کننده ماربل شیت
  • آتش تولیدی که قابلیت اطفای خود را دارد
  • عایق صوتی بین دیوارها
  • امکان نصب با میخ و چسب.
  • و ده ها ویژگی دیگر.

 

خرید دکوراسیون داخلی نمای آجری
یکی از عناصر زیبا در دکوراسیون داخلی و معماری، آجر نما می باشد. این آجر داخلی در کنار اصالت و آرامش را در محیط ایجاد می کند. شناخت بهترین نوع آجر و خرید آن می تواند تاثیر زیادی در زیبایی محیط داشته باشد. آجر برای نمای داخلی انواع و طرح های مختلفی دارد که بسته به محیط و سایر عناصر فضا متفاوت است. برای آشنایی بیشتر با این محصول زیبای دنیای معماری با ما همراه باشید.

انواع آجر نما در صنعت دکوراسیون داخلی.
آجرها با توجه به جنس، رنگ و طرحشان انواع مختلفی برای نما دارند که در ادامه به شرح انواع آن می پردازیم.

آجر شاموت نما: این آجر دکوراتیو در رنگ های قهوه ای، آجری، اخرایی و زرد به عنوان آجر داخلی بیرونی کاربرد دارد، اما در برخی از نماهای داخلی ساختمان نیز دارای نما و هارمونی زیبایی است.
آجر نما: این آجر نما به آجر قزاق نیز معروف است که در رنگ های قهوه ای، نارنجی و زرد تولید می شود و متریال بسیار خوبی برای نمای داخلی و خارجی ساختمان است.
آجر روستیک برای نما: این آجر داخلی با طراحی نامنظم یکی از زیباترین انواع آجر برای دکوراسیون داخلی می باشد.
آجر نما حصیری: همانطور که از نام این آجر پیداست دارای نقش و نگار زیبایی است و یکی از بهترین گزینه های طراحی داخلی با استحکام بالا می باشد.


آجر داخلی کرکره ای: این آجر عمدتاً برای نماهای خارجی استفاده می شود، زیرا مقاومت حرارتی بسیار بالایی دارد و ترکیب رنگ آن برای نمای بیرونی ساختمان بسیار زیبا و چشمگیر خواهد بود.
آجر نما لعابدار: اگر به دنبال رنگ های زیبا و متنوع برای طراحی داخلی ساختمان هستید، قیمت آجر سفید دکوراتیو لعابدار می تواند بهترین انتخاب باشد. این آجر به دلیل داشتن لعاب در برابر تغییرات دما، فرسایش و مواد شیمیایی بسیار مقاوم است.آجرهای تزیینی سفید: هر دو آجر با رنگ های بسیار زیبا و خاص می توانند عنصر موثری در زیبایی فضای داخلی منزل یا محل کار باشند. همچنین استفاده از این آجرها در نمای بیرونی ساختمان می تواند زیبایی آن را دو چندان کند.
هر نوع آجر برای نمای داخلی با توجه به نیاز شما می تواند گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در دکوراسیون ساختمان شما باشد.

 

1 2 3 4 5  1 2 3 1


تعداد بازدید از این مطلب: 2265
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 26 اسفند 1396
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید